اگر به فکر عمل کردن بینی‌تان هستید ، اولین دغدغه ذهنی شما باید پیدا کردن بهترین جراح بینی باشد. اما آیا می‌دانید چگونه می‌توانید یک جراح خوب برای عمل رینوپلاستی تان انتخاب کنید؟ آیا تا به حال به طور جدی به این مسئله فکر کرده‌اید ؟ در این مقاله ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید برترین جراح بینی را انتخاب کنید. به شما راهکارهایی را ارائه می‌دهیم که با اطمینان کامل پزشک خوبی را برای خودتان انتخاب کنید. پس بدون نگرانی به مطالعه ادامه مطلب مشغول شوید. انتخاب بهترین جراح بینی یکی از مهم‌ترین تصمیماتی محسوب می‌شود که باید در زمان قدم گذاشتن در مسیر آماده شدن برای عمل بینی توسط زیبا جو در نظر گرفته شود.

بسیاری از جراحان به صورت آنلاین ، رزومه کاری و تجربه خود را در اختیار زیبا جویان و عموم قرار می دهند تا به آنها در گزینش جراح بینی منتخب و مطابق با سلائق خود ، کمک کنند. اما چگونه می توان در این راه درست ترین قدم را برداشت ؟ یک جراح بینی خوب در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا به عنوان یک جراح بینی خوب شناخته شود؟ در اینجا دکتر آتوسا ضیغمی ، جراح بینی به شرح برخی فاکتورهای تاثیر گذار در انتصاب یک پزشک به عنوان بهترین جراح بینی می پردازد.

بهترین جراح بینی کیست ؟

وقتی به انجام عمل رینوپلاستی فکر می‌کنید، مطمئناً اولین سؤالی که در ذهنتان شکل می‌گیرد این است که بهترین جراح بینی چه کسی است و از کجا می‌شود بهترین جراح زیبایی بینی را شناخت؟! هر کسی که بخواهد از جراحی نتیجه عالی و موفقی را کسب کند، خیلی طبیعی است که به دنبال پاسخ پرسش‌های فوق باشد. در کشور ما افراد زیادی هستند که در زمینه جراحی کردن بینی فعالیت دارند، اما آیا می‌توان همه آن‌های را بهترین جراح بینی دانست؟

مشخصاً خیر. یک جراح خوب بینی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است و به همین سبب به‌عنوان بهترین شناخته می‌شود. برای اینکه شما را با بهترین جراح زیبایی بینی در تهران آشنا کنیم و تصمیم گیری در زمینه انتخاب جراح بینی برایتان آسان‌تر شود، در ادامه مطالب کاربردی را در اختیارتان گذاشته‌ایم که پیشنهاد می‌شود حتماً حتماً زمان گذاشته و موارد را مطالعه کنید.

فاکتور شماره 1 : تجربه بهترین جراح بینی تهران

یکی از مشهورترین ضرب المثل هایی که به گوش همه ما خورده است ، این است : کار نیکو کردن از پر کردن است . رینوپلاستی نیز از این امر مستثنی نمی باشد و قطعاً جراح بینی که تعداد جراحی های بیشتری در این زمینه انجام داده، می‌تواند نتیجه بهتری را در مقایسه با یک جراح زیبایی بینی آماتور خلق کرده و به عنوان بهترین جراح بینی شناخته شود. هرچه تعداد عمل‌های انجام شده به دست یک جراح بینی بیشتر باشد، سطح مهارت او بالاتر می‌رود.

به دنبال یک متخصص در حوزه راینوپلاستی باشید، نه جراحی که فقط گاهی اوقات این روند را انجام می‌دهد. تکنیک‌ها و روش‌های مورد استفاده به طور مداوم در حال پیشرفت هستند و شما نیاز به یک جراح زیبایی بینی در این زمینه دارید که با جدیدترین تکنولوژی‌ها در این خصوص آشنایی داشته باشد تا بتواند بهترین نتایج را در شما خلق نماید.

تکنیک‌های به کار گرفته شده توسط دکتر ضیغمی، بهترین جراح زیبایی بینی تهران، به‌عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای راینوپلاستی بوده و همچنین او در روندهای جراحی مذکور، فاکتورهای مختلف را نیز مدنظر قرار می‌دهد. علاقه او به این حوزه از جراحی، قطعاً در نتایج فوق‌العاده و عملکردهای چشمگیر خلق شده در هر یک از بیماران او جلوه‌گر است.

فاکتور شماره 2 : شنونده خوب بودن جراح بینی

وقتی نوبت به انتخاب بهترین جراح بینی تهران می رسد ، سعی کنید جراح زیبایی بینی را انتخاب کنید که با صبر و حوصله به دغدغه ها و انتظارات شما از عمل گوش داده و برای گفتگو با شما احترام قایل شود. شما به یک دکتر بینی نیاز دارید که یک طرح درمان ویژه و سفارشی بر اساس خواسته ها و انتظارات شما را خلق کند. هیچ بینی کاملی وجود ندارد و رسیدن به یک نتیجه درمان ایده آل ، مستلزم همکاری نزدیک بین جراح زیبایی بینی و زیبا جو می باشد . جراح بینی را انتخاب کنید که با او احساس راحتی کنید. جلسه مشاوره با جراح زیبایی بینی ، یک فرصت عالی برای ارزیابی کاندیدا های بالقوه احتمالی قبل از انتخاب نهایی محسوب می شود.

از پرسیدن سوالات زیاد از جراح بینی ، احساس ترس یا خجالت نکنید . یک جراح زیبایی بینی خوب ، قطعاً برای شنیدن حرف ها و کمک به شما ، مشتاق است . شما باید جراح  بینی را  انتخاب کنید که مایل است با شما ارتباط برقرار کند. همچنین باید با جراح خود در مورد گزینه های مختلف بحث کنید .

فاکتور شماره 3: مهارت بهترین جراح بینی در انواع راینوپلاستی

جراح زیبایی بینی باید در تمام انواع عمل های بینی ، از جمله  قومی ( ethnic ) و ترمیمی ( revision  ) مهارت داشته باشد تا بتواند به عنوان بهترین جراح بینی تهران انتخاب شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب ، مهارت در تمام تکنیک های مربوط به فرایند مذکور ، با توجه به متنوع بودن نیاز های هر زیبا جو ، الزامی است.

فاکتور شماره 4: بورد تخصصی جراح بینی

بورد تخصصی یکی از مهم ترین فاکتورها برای اطمینان از مهارت ها و تجربه مورد نیاز در جراح برای سپردن روند به دست او می باشد . جراح شما باید دوره های آموزشی مربوطه را سپری کرده باشد. جراحان دارای بورد تخصصی ، از به روز ترین و پیشرفته ترین تکنیک های این حرفه آگاه بوده و بخش عمده ای از عمر کاری خود را صرف کسب دانش و مهارت در این زمینه  نموده اند .

این فاکتورها تنها ویژگی هایی نیستند که باید بعنوان المان های تعیین کننده در انتخاب بهترین جراح بینی مد نظر قرار دهید ، بلکه ویژگی های مهم دیگری نیز هستند که در تعیین بهترین جراح زیبایی بینی باید به آنها نیز توجه داشته باشید. به دنبال جراحانی باشید که گالری عکس های بیماران عمل شده خود را به اشتراک می گذارند ، مقالاتی را در زمینه جراحی بینی منتشر کرده و عضو مجموعه های تخصصی جراحی بینی هستند. بهترین دکتر عمل بینی تا حد زیادی نقش تعیین کننده در نتایج دارد. برای این تصمیم مهم وقت بگذارید.

بهترین دکتر عمل بینی در تهران، پزشکی است که فرایند  را برای تحقق دو هدف، انجام می هد. نخست، وی این فرایند را با هدف بهبود شکل ظاهری بینی به انجام می رساند. هدف، خلق یک نتیجه زیباست که با سایر بخش های صورت در هماهنگی کامل باشد. ثانیاً این روند، بمنظور بهبود یافتن انسداد مجاری عبور هوا در بینی و خلق یک مسیر جریان هوا انجام می پذیرد که به واسطه آن بتوان تنفس آسان تری را  تجربه نمود. در بیشتر موارد بهترین جراح بینی ، فرایند زیبایی ( بهبود شکل ظاهری بینی ) و فرایند فانکشنال ( بهبود مجاری تنفسی از راه بینی ) را بعنوان جنبه های مورد تمرکز در فرایند عمل دماغ ، به طور همزمان، در طول یک پروسیجر، تحت درمان قرار می دهد.

آیا میتوان با تکیه بر نظر کاربران ، بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کرد ؟

یکی از استراتژی ها برای تصمیم گیری برای انجام یک کار بخصوص یا انتخاب میان چندین آپشن در دسترس ، مشورت با کسانی است که قبلا در همین شرایط بوده اند. حال اگر شما به دنبال انتخاب بهترین جراح  زیبایی بینی برای خود هستید ، لازم است نظر کاربران و کسانی که پیش از شما تحت این روند قرار گرفته اند را جویا شوید.

گفته های آن ها ،  نتایجی که کسب کرده اند و رضایت یا عدم رضایت انان ، می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند که یک جراح خوب بینی در تهران یا محل زندگی خود را انتخاب کنید. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که تنها نظر کاربران نبادی معیار سنجش شما باشد بلکه یکی از چندین فاکتور موثر در این امر هستند.

پیامدهای عدم انتخاب بهترین جراح بینی تهران

زمانی که با جنبه های مختلف راینوپلاستی و به طور کلی فرایند آن آشنا می شویم ، می بینیم که این پروسیجر ، یک پروسیجر جراحی بسیار حساس می باشد که در آن ، صحبت از تغییرات میلی متری در میان است. به این معنی که حتی کوچک ترین ایرادات ، می تواند بدشکلی و مشکلات فانکشنال قابل ملاحظه ای را بوجود آورد. این عمل جراحی در واقع یک جراحی مینیاتوری است که ظرافت ، نگاه هنری ، برخورداری از دامنه علمی جامع در حوزه رینوپلاستی و احاطه کامل به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا ، ویژگی های اجتناب ناپذیر یک جراح بینی خوب محسوب می شوند. کوتاهی در تحقیق برای یافتن بهترین جراح بینی تهران ، علاوه بر اینکه می تواند ایراداتی را در شکل ظاهری بینی تان بر جای گذارد ، ممکن است مشکلات فانکشنال را نیز موجب شده و شرایطی را بوجود آورد که بینی شما نتواند وظیفه خود یعنی فرایند تنفس را به خوبی انجام دهد.

جراح بینی خوب تهران ، در طول جلسه مشاوره به چه سوالاتی از سوی بیمار خود پاسخگو است ؟

در طول جلسه مشاوره ، در طول فرایند انتخاب بهترین جراح بینی تهران ، لازم است سوالاتی را از جراح بینی بالقوه خود بپرسیم. برخی از این سوالات به شرح زیر می باشد:

  1.  آیا شما در این حوزه ، بورد تخصصی دارید؟
  2. آیا می توانم آرشیو عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران شما را نگاه کنم؟
  3.  آیا من داوطلب خوبی برای رینوپلاستی هستم؟
  4.  برای انجام عمل من ، چه تکنیکی را پیشنهاد می کنید ؟ رینوپلاستی به روش باز یا بسته؟
  5.  چند درصد از بیماران شما ، تحت عمل ثانویه قرار گرفته اند؟
  6.  اگر عمل ترمیمی مورد نیاز باشد ، چه گزینه هایی برای من مناسب است؟
  7. دوره ریکاوری من چگونه خواهد بود؟
  8. برای تضمین دستیابی به بهترین نتیجه از رینوپلاستی ، چه اقداماتی را توصیه می کنید؟
  9. آیا شما از تکنیک شبیه سازی کامپیوتری برای مشاهده پیش فرضی از تغییراتی که قرار است در بینی من اتفاق بیافتد ، استفاده می کنید؟
  10.  آیا اهداف زیباشناختی من ، از نظر بهترین جراح بینی منطقی است؟

بهترین جراح بینی - دکتر ضیغمی

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بینی استخوانی که با توجه به ویژگی های خاص خود به این نام خوانده می شود ، تحت تکنیک های ویژه و متفاوت با عمل بینی گوشتی ، تحت درمان قرار می گیرد. بینی استخوانی ، به داشتن پوست نازک ، معمولاً قوز بر روی پل بینی و بافت غضروفی قوی ، شهرت دارد. ویژگی های پوست نازک و بافت غضروفی قوی ، یک مزیت در بینی استخوانی محسوب می شود ولی این همیشه بدان معنا نیست که عمل دماغ استخوانی ، یک پروسیجر ساده است. نازک بودن پوست ، خود می تواند یک چالش برای جراح زیبایی بینی در فرایند رینوپلاستی به شمار آید. همانطور که قبلاً اشاره شد ، این عمل جراحی ، یک فرایند مینیاتوری است که جزئی ترین تغییرات در چارچوب داخلی آن ، نمود خارجی پیدا می کند. در اجرای فرایند عمل بینی استخوانی ، بهترین جراح بینی تهران ، تکنیک هایی را بر می گزیند که نهایتاً یک نتیجه تحسین بر انگیز خلق شود.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بینی گوشتی یکی از انواع بینی است که به داشتن پوست ضخیم ، بافت غضروفی ضعیف و غدد چربی فراوان بر روی پوست شناخته می شود. اگر دماغ گوشتی دارید و قصد دارید تحت عمل قرار گیرید ، باید بدانید که داشتن انتظارات منطقی ، جزو لاینفک محسوب می شود. یک بیمار با بینی گوشتی نمی تواند از جراح خود انتظار داشته باشد که مدل بینی فانتزی را بر روی بینی او اجرا کند. حتی بهترین جراحان بینی نیز در انجام این پروسه با محدویت هایی روبرو هستند.

در عمل کردن دماغ گوشتی ، بهترین جراح بینی تهران با اجرای تکنیک هایی از قبیل گرافتینگ به تقویت بافت غضروفی بینی اقدام کرده و تکنیک هایی را برای نازک کردن پوست ، با هدف خلق شرایطی برای نمایان شدن تغییرات ایجاد شده در چارچوب بینی ، به کار می بندد. به طور کلی ، عمل بینی گوشتی در مقایسه با نوع استخوانی ، اندکی چالش برانگیز تر بوده و اگر بینی گوشتی دارید ، دقت عمل خود را در انتخاب جراح زیبایی بینی ، بالاتر ببرید.

 جراح بینی ترمیمی خوب در تهران

انجام عمل اولیه و مشاهده نتایجی که رضایت شما را تامین نکرده است، یک تجربه نا امید کننده خواهد بود. در این شرایط به این فکر می افتید که برای عمل بینی ترمیمی با هدف رفع ایرادات بر جای مانده از رینوپلاستی اولیه اقدام کنید. عمل مجدد فرصت دیگری را برای دستیابی به یک بینی جذاب و طبیعی به شما می دهد. ولی قبل از اینکه برای این فرایند جراحی اقدام کنید یافتن بهترین جراح بینی که بتواند ایرادات بر جای مانده را درمان نموده و اهداف شما را قابل دسترس نماید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. عمل ترمیمی به دلیل وجود فاکتورهای مرتبط با تغییرات چارچوب بینی به روش جراحی بسیار چالش برانگیز است به همین دلیل اهمیت انتخاب جراح در آن بسیار برجسته خواهد بود.

بهترین جراح بینی دوره 1400 الی 1402

با توجه به اینک در هر دهه و دوره ای ، در زمینه علم و فناوری پیشرفت هایی حاصل می شود ، می بایست ، به جهت انجام هر گونه پروسه ، من جمله راینوپلاستی ، بهترین جراح بینی تهران در آن دوره را انتخاب کرد. بهترین جراح رینوپلاستی در سال های اخیر 1400 تا 1402 ، شخصی است که با پیشرفت علم ، اطلاعات و تکنیک خود را بروز کرده و برترین خدمات را به مراجعین خود ارائه داده باشد.

هزینه عمل توسط بهترین جراح بینی

عمل زیبایی بینی یک جراحی زیبایی رایج در سراسر جهان است. بر اساس آمارهای بین المللی ارائه شده ، جراحی دماغ جزو برترین و پر استقبال ترین جراحی هایی است که هر ساله در نقاط مختلف دنیا انجام می شود. ایران نیز جزو کشورهای موفق در این زمینه بوده و با توجه به همین موضوع  افراد بسیاری برای این عمل زیبایی به ایران سفر کرده و این آمار رو به افزایش است. توجه به این نکته ضروری است که امکانات به کار گرفته شده در کلینیک های تخصصی و مراکز جراحی  ، مهارت بهترین جراح بینی تهران ، وسعت پیچیدگی فرایند و برخی فاکتورهای دیگر، در تعیین قیمت نهایی ، تاثیر گذار و تعیین کننده می باشند. اگر قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارید ، منطقی است که ایران را در راس لیست گزینه های خود قرار دهید.

تشخیص کاندید ایده آل رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی

یکی دیگر از وظایف یک جراح بینی خوب ، شناسایی دقیق کاندید جراحی است. همانطور که بارها توضیح داده شد ، برای کسب نتیجه مطلوب باید شرایط بیمار در وضعیت نرمال قرار داشته باشد. مشخص کردن این امر بر عهده جراح زیبایی بینی است. در راستای این فرایند ، پزشک جراحی بینی باید یکسری فاکتورها را در هر فرد مراجعه کننده بررسی نماید که عبارتند از :

سن داوطلب : بهترین جراح بینی تهران باید مطمئن شود سن داوطلب به حد مجاز رسیده باشد.

پرونده پزشکی : وجود برخی بیماری ها ممکن است در روند جراحی تغییراتی بوجود آورند. بنابراین جراح خوب بینی در تهران لازم است پرونده پزشکی متقاضی را به طور دقیق بررسی نماید.

آمادگی ذهنی : علاوه بر آمادگی جسمانی ، شخص متقاضی می بایست به لحاظ روانی نیز برای عمل آماده باشد. بهترین جراح بینی تهران با پرسیدن سوالاتی به میزان آمادگی ذهنی بیمار پی می برد و در صورت نیاز ، مشاوره هایی را به ایشان ارائه می دهد.

بهترین جراح زیبایی بینی - دکتر آتوسا ضیغمی

یک دکتر عمل بینی خوب از چه تکنیک هایی استفاده می کند ؟

بهترین جراح بینی با توجه به نیاز های بینی هر زیباجو ، از تکنیک های مختلف استفاده می کند. او در ابتدا صورت شما را ارزیابی کرده و در مورد تغییرات مورد انتظار با شما صحبت می کند. پس از آن ، یکی از روند های زیر را برای خلق بینی مطلوب شما پیشنهاد می نماید:

  • تکنیک باز

در طی این عمل ، بهترین جراح بینی تهران یک برش کوچک در زیر نوک بینی ، بین سوراخ های بینی ایجاد می کند. در این شرایط ، ساختارهای بینی به راحتی قابل دسترسی خواهند بود. این تکنیک بیشتر به افرادی توصیه می شود که تغییر گسترده ای در بینی آنها مورد نیاز می باشد.

  • تکنیک بسته

در این دستاورد ، بهترین جراح بینی تهران برش هایی را در داخل سوراخ بینی ایجاد می کند. زیباجویانی که ساختار بینی آنها به تغییرات جزئی نیاز دارد می توانند از این تکنیک بهره ببرند. خوشبختانه بعد از تکنیک عمل بینی بسته هیچ گونه زخم قابل مشاهده ای بر جای نمی ماند.

  • تیپ پلاستی

در این تکنیک ، بهترین جراح بینی فقط نوک بینی را بدون تغییر در ساختارهای دیگر این اندام ، تغییر شکل می دهد. او می تواند از تکنیک باز یا بسته برای عمل زیبایی بینی زیبا جوی خود استفاده کند

سبک ها و مدل های بینی

بر اساس ویژگی های صورت ، انتظارات و اهداف شما ، بهترین جراح زیبایی بینی ، مدل بینی مناسب را توصیه می کند. مدل ها و سبک ها یا استایل های بینی به سه گروه تقسیم می شوند:

  • بینی طبیعی
  • بینی نیمه فانتزی
  • بینی فانتزی

بهترین جراح بینی با استفاده از این استایل ها سعی می کند نتایج را برای بیماران خود بهتر تشریح و قابل درک نماید. بینی طبیعی جزو استایل هایی است که اکثر افراد آن را ترجیح می دهند و دوست دارند. البته برخی دیگر هم دوست دارند بینی آنها به سمت بالا بوده و شبیه به عروسک زیبای باربی باشد. این سبک بینی ، بینی فانتزی یا عروسکی نامیده می شود.

نمونه کارهای دکتر آتوسا ضیغمی ، جراح زیبایی بینی در تهران

مدت زمان مورد نیاز برای عمل تحت نظر جراح بینی خوب

بسته به میزان و دامنه پیچیدگی ، روند رینوپلاستی بین یک تا چند ساعت متغیر است. این روند یک درمان سرپایی محسوب شده و بعد از تکمیل آن می توانید مرکز درمان را به مقصد منزل خود ترک کنید.

بیماران چند روز بعد از جراحی می توانند سفر هوایی داشته باشند؟

به طور کلی بسته به نظر بهترین جراح بینی در مورد هر بیمار ، بیماران می توانند پس از 5 تا 7 روز پرواز هوایی خود را انجام دهند. با در نظر گرفتن و بررسی سلامت جسمانی بیمار و روند بهبود او ، بهترین دکتر عمل بینی در تهران می تواند زمان مجاز برای سفر هوایی را اعلام کند.

مزایای عمل زیر نظر بهترین جراح بینی تهران چیست ؟

  • تجربه بالا : بدون شک جراحان بینی ایرانی جزو مجرب ترین جراحان زیبایی بینی در جهان هستند و تقریبا 95 درصد افرادی که در ایران بینی شان را جراحی می کنند ، از نتیجه نهایی رضایت دارند
  • قیمت مناسب : قیمت رینوپلاستی در ایران در مقایسه با سایر کشورها کمتر است. این پایین بودن هزینه و ارائه امکانات بسیار خوب در مراکز درمان و برخورداری از کادرهای با تجربه و مجرب ، زیباجویان بسیاری را به سوی این کشور به عنوان قطب عمل بینی جلب نموده است.

رضایت بیماران از بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران ، چه مشکلاتی را در بینی بیماران خود درمان می کند ؟

  • شکستگی های بینی
  • زمانی که بینی دچار انحراف بوده یا کج است.
  • قوز روی پل بینی
  • فرورفتگی های روی بینی
  • بینی که نوک آن بسیار ضخیم، گرد یا ناهموار است.
  • ترمیم بینی و لبی که در پی عمل بی کیفیت اولیه، دچار مشکلاتی از قبیل شکاف لب یا سوراخ شدگی بینی شده است.

ریویوهای مثبت مهر تائید خدمات مطلوب بهترین جراح بینی

خواندن ریویوها به شما این امکان را می دهد تا از تجربه بیماران قبلی جراحی شده به دست جراح بینی بالقوه خود آگاهی پیدا کنید. به این ترتیب می توانید دریابید که نحوه برخورد جراح زیبایی بینی با بیمار چگونه بوده و جراح چقدر در محقق نمودن اهداف بیمار موفق بوده است.

✨ رضایت زیباجوی عزیز از جراحی زیر نظر بهترین جراح بینی تهران

شبیه سازی کامپیوتری، یکی از خدمات بهترین جراح بینی

شبیه سازی کامپیوتری، تکنولوژی پیشرفته ای است که می تواند ایده ای در خصوص شکل بینی شما بعد از عمل بینی را ارائه دهد. شبیه سازی پروفایل یا نیمرخ بینی را می توان به راحتی با سیستم های مختلف انجام داد. ولی نمای جلو، چیزی است که شبیه سازی آن اندکی دشوار بوده و همیشه کیفیت مورد نظر را به دست نمی دهد. به خاطر داشته باشید که گاهی نتیجه عمل، متفاوت با آن چیزی است که در طراحی کامپیوتری برای شما ترسیم شده است. با بهره مندی از هنر و علم دکتر ضیغمی و سپردن عمل به دستان ماهر بهترین جراح بینی تهران ، می توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

نمونه کار بهترین جراح بینی در تهران

بهترین سن راینوپلاستی از نظر بهترین جراح بینی تهران

مطالعات نشان داده اند که حداقل سن برای قرار گرفتن تحت این جراحی ، 17 سالگی می باشد. در این سن، ساختارهای استخوانی در صورت، به رشد کامل خود رسیده و شکل اسکلت استخوانی صورت بعد از این سن، تغییر چندانی نخواهد کرد. قرار گرفتن تحت عمل ، در رده های سنی کمتر از 17 سال، بسیار نادر است. در صورت لزوم انجام عمل در سنین پایین، بهترین دکتر عمل بینی در تهران در خصوص نیاز به تکرار رینوپلاستی اولیه و ثانویه، در سال های آتی، به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. اگر یکی از دلایل زیر، در شما وجود داشته باشد، داوطلب مناسبی برای قرار گرفتن تحت عمل به دست بهترین جراح بینی در تهران ، محسوب خواهید شد:

  • مدتی است به فکر بهبود بخشیدن چهره تان می باشید.
  • آسیب دیدگی یا عفونت، در طول 12 ماه گذشته، شکل بینی شما را تغییر داده است.
  • از یک مشکل مادرزادی مثل پارگی کام رنج می برید و اکنون به سن 17 سالگی رسیده و می خواهید این مشکل مادرزادی را درمان کنید.
  • تاثیرات ناشی از بالا رفتن سن، شکل بینی شما را تغییر داده و احساس می کنید نوک بینی تان آویزان شده است.
  • تنفس از راه بینی برایتان دشوار بوده و مداخلات پزشکی را می طلبد.

تکنیک مورد ترجیح بهترین جراح بینی در تهران چیست ؟

بنا به گفته بهترین جراح زیبایی بینی تهران عمل با تکنیک بسته، یکی از پروسیجرهایی است که به واسطه آن می توان از بهترین نتیجه بهره مند شد. این روند که تحت عنوان پروسیجر اسکارلس هم نامیده می شود، تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی قابل اجرا می باشد. در این فرایند، تمام برش ها در داخل سوراخ های بینی، بر روی مخاط بینی ایجاد می شود. جراح، برش های جداگانه ای را در سوراخ های چپ و راست بینی ایجاد می کند. یکی از مزیت های این فرایند، حداقل تهاجمی بودن آن بوده و تورم کمتری را بر جای می گذارد.

به گفته بهترین جراح بینی تهران این پروسیجر می تواند شکل طبیعی را در بینی خلق کرده و آناتومی این اندام را در صورت بیمار، بهبود بخشد. همچنین این فرایند قادر است بدون تغییرات شدید، نسخه ای از بینی شما را که کانتور زیبایی در آن خلق شده و شکل طبیعی را به بینی شما داده است، ارائه نماید. هیچ بیماری دوست ندارد آثار عمل، در بینی او قابل مشاهده باشد. عمل دماغ به روش بسته، می تواند بینی را خلق کند که به هیچ عنوان علائم و آثار عمل در آن دیده نمی شود و هیچگونه اثری از برش بیرونی در آن وجود ندارد.

✨ پیام رضایت بیمار عزیز از نتیجه عمل توسط بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران - دکتر ضیغمی

بهترین دکتر عمل بینی در تهران از کدام تکنیک بیهوشی برای جراحی استفاده می کند ؟

بهترین جراح بینی تهران می تواند عمل جراحی را تحت بیهوشی عمومی یا بیحسی موضعی انجام دهد. ایشان با در نظر گرفتن شرایط هر بیمار ، یعنی سطح سلامتی جسمانی او ، میزان تغییرات موردنیاز ، سطح استرس و اضطراب و البته خواسته خود بیمار ، در نهایت جمع بندی لازم را انجام داده و تشخیص می دهد که جراحی با بی حسی موضعی انجام شود یا بیهوشی عمومی. لازم است متقاضی تصمیم گیری در این امر را به جراح بینی بسپارند.

در جلسه مشاوره ، بهترین جراح بینی به توضیح و بررسی چه مواردی می پردازد ؟

شایان ذکر است که قبل از عمل حتما بایستی با یک جراح بینی خوب در تهران مشاوره داشته باشید. در این جلسه مشاوره ، جراح هم از لحاظ پزشکی و هم به لحاظ روانی متقاضی را ارزیابی می کند. ایشان از نظر پزشکی بررسی می کند که فرد به بیماری زمینه ای مبتلا هست یا خیر ، به چه داروهای شیمیایی یا گیاهی حساسیت دارد ، پیش از این عمل جراحی چه درمانی چه زیبایی انجام داده است یا نه و اینکه آیا تا به الان تحت روند درمانی خاصی قرار گرفته است. بدین نحو متوجه می گردد که مراجعه کننده تا چه حد به لحاظ فیزیکی و جسمانی برای پروسه جراحی آماده است.

شاید برایتان این پرسش بوجود آید که بررسی به لحاظ روانی چه ارتباطی به جراحی بینی دارد ؟ بهترین جراح بینی تهران باید مطمئن گردد که فرد در صحت و سلامت کامل عقلی تصمیم به عمل کردن بینی خود گرفته است. چرا که اگر این تصمیم در نتیجه وجود یک مشکل روانی خاص به انجام رسیده باشد احتمال اینکه فرد پس از عمل از نتیجه پشیمان گردد یا ابراز نارضایتی کند ، بسیار زیاد است ؛ حتی در صورتی که نتیجه بدست آمده نرمال و قابل قبول باشد. بنابراین جراح زیبایی بینی می خواهد مطمئن شود که فرد با آگاهی درست از وضعیت خود و عمل مورد نظر تصمیم گیری کرده است. همچنین آمادگی ذهنی به بیمار کمک می کند که موارد توضیح داده شده از سوی دکتر را ، که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم ، به درستی متوجه می شود . این موارد عبارتند از :

  • مراقبت های بعد از عمل
  • عوارض عمل کردن بینی
  • هزینه
  • تکنیک جراحی
  • نوع بیهوشی

بهترین جراح بینی خانم در تهران

شماری از متقاضیان معتقدند که جراحان خانم به دلیل ذوق و سلیقه ای که دارند ، می توانند نتیجه زیباتری را از رینوپلاستی خلق سازند , از این بابت به دنبال بهترین جراح بینی خانم می روند. برخی از بانوان هم با پزشک خانم احساس راحت تری داشته و می توانند احساسات و خواسته های خود را بهتر بیان کنند. چنانچه شما نیز به دنبال بهترین جراح رینوپلاستی خانم در تهران هست می توانید به دکتر ضیغمی مراجعه نمایید.

سوالات متداول از بهترین جراح بینی تهران

برای اینکه از استرس عمل کم کنم ، چه کاری باید انجام بدم ؟

وقتی خود را به بهترین جراح بینی در تهران سپرده اید ، دیگر جای هیچگونه نگرانی باقی نمی ماند. از این بابت که ایشان به طور کامل بر کاری که می خواهند انجام دهند ، مسلط هستند و تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان می گذارند. البته وجود میزانی استرس طبیعی است که جراح بینی با تدابیر حرفه ای در کنترل آن به شما کمک می کند.

انحراف شدید بینی با انجام عمل درمان می شود ؟

کسانی که به انحراف شدید بینی دچار هستند ، می ترسند که با جراحی مشکلشان برطرف نشود. انحراف شدید بینی معمولاً به واسطه تغییر در ساختار استخوان ‌ها و غضروف ‌های بینی بوجود می آید و ممکن است منجر به مشکلات تنفسی، ظاهری و عوارض دیگری شود. بنا به گفته بهترین جراح بینی تهران قطعی ترین راه حل با نتیجه بدون بازگشت برای اصلاح انحراف ، عمل جراحی است.

اگر بینی ام شکسته باشد ، میتوانم برای جراحی مدل عروسکی را انتخاب کنم ؟

بدون انجام معاینه و بررسی شرایط نمی توان به طور قطع راجع به مدل مناسب صحبت کرد. بنابراین به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کنید و توسط ایشان ویزیت شوید. همچنین انتظارات و خواسته هایتان را بیان کنید تا ایشان گفته های شما را به وضعیت بینی تان تطبیق دهد و سپس نتیجه گیری کند.

جراحی کردن بینی درد دارد ؟

به طور کلی، درد و ناراحتی پس از جراحی بینی در مدت زمان کوتاهی بعد از عمل احساس می‌ شود و معمولاً در طی چند روز بهبود می‌ یابد. استفاده صحیح از داروهای تجویز شده توسط بهترین جراح بینی تهران، استراحت کافی و رعایت توصیه‌ های پس از عمل می‌تواند در به حداقل رساندن درد و ناراحتی کمک کند.