وجه اشتراک بین همه بلاگرها، چهره زیبایی است که دارند و باعث جلب توجه مخاطب میشود. به نوعی میشود گفته که اگر میخواهید بلاگر شوید ، باید اول یک چهره زیبا داشته باشید. البته که تعداد بسیار زیادی از آنها زیبایی شان را مدیون جراحی های زیبایی مختلف ، به خصوص عمل بینی هستند. به محض اینکه یکی از بلاگرهای معروف اینستاگرام عمل بینی انجام بده ، همه به دنبال این هستند که پیش کدام جراح رفته و رینوپلاستی انجام داده و تمام فضای مجازی پر می شود از جراحی بینی بلاگرهای معروف مثل فاطمه حسینی.

جراح بینی فاطمه حسینی کیست؟

دکتر آتوسا ضیغمی ، از جراحان بینی برجسته در شهر تهران هستند که با سبک انحصاری خود (جراحی بینی بسته ریکانستراکشنال) بدون زخم و آسیب به بافت ها ، جراحی بینی را برای مراجعین به انجام می رسانند. با این تکنیک بعد از عمل خبری از جای بخیه بر روی پوست نخواهد بود و قطعا دوره نقاهت آسان تری را پشت سر خواهید گذاشت.

جراحی بینی فاطمه حسینی توسط دکتر آتوسا ضیغمی

بلاگرها ، متقاضیان جدی عمل بینی

جراحی بینی به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی در جوامع مدرن، به خصوص در اینستاگرام و دنیای دیجیتال، توجه بسیاری از افراد بخصوص بلاگر و اینفلوئنسرها را به خود جلب کرده است. این پدیده از چندین جنبه قابل توجه و  بررسی است:

  1. تأثیر تصاویر ظاهری:

  بی شک وقتی یک چهره زیبا در برقرار کردن ارتباط با مخاطب ، خیلی تاثیر گذار است.  بینی یکی از جنبه‌های بسیار مهم و قابل ملاحظه در صورت افراد به حساب می آید که حتی تغییرات کم و جزئی در شکل و ابعاد آن می‌تواند ظاهر کلی صورت را تغییر دهد و البته زیباتر کند. برخی از بلاگرها برای اینکه از نظر دیداری تاثیر بهتری روی مخاطب های خود بگذارند و بتوانند ارتباط و تعامل لازم را از آن ها دریافت کنند، تصمیم به جراحی بینی میگیرند و حتی این تغییرات را به صورت علنی در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند. این کار باعث جلب اعتماد بیشتر مخاطبان هم می شود. چون در میان بلاگرها ، کسانی هم هستند که منکر انجام جراحی های زیبایی خود میشوند.

  1. پرداختن به استانداردهای زیبایی:

  چه درست چه غلط ، در فضای مجازی یکی از عناصری که مخاطب را به خودش جلب می‌کند، بروز بودن و طبق مد پیش رفتن است. وقتی چهره فردی را در صفحه گوشی خود می‌بینید که صورت کاملا متناسب و استانداردی داشته و در کل میکاپ و پوشش مدرنی دارد ، قطعا توجه شما را به خود جلب می کند و ناخوداگاه می بینید که مدتی گذشته و شما مشغول دیدن پست های او هستید. پس خیلی طبیعی است که بلاگرهای برای جذب مخاطب بیشتر، از استانداردهای زیبایی زمانه پیروی کنند.

جراحی بینی آیسان - www.dr-zeighami.com
  1. تأثیر اجتماعی:

زیباتر شدن چهره بخاطر رینوپلاستی ، باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفس هم می شود. شاید بعضی از افراد بعد از جراحی کردن بینی شان تصمیم بگیرند بلاگر شوند چون فکر میکنند اعتماد به نفس لازم برای قرار گرفتن جلو دوربین را دارند. با توجه به این مسئله ، می توانیم بگوییم که این جراحی حتی می تواند بر روی زندگی اجتماعی افراد، تاثیر مثبت بگذارد.

نتیجه جراحی بینی آیسان، بلاگر معروف پس از 4 سال

  1. تبلیغات و همکاری با برندها:

با توجه به اینکه الان، عصر مد و زیبایی هست و پلتفرم های اجتماعی زمینه دیده شدن را فراهم کرده اند، بعضی از بلاگرها علاوه بر زمینه اصلی فعالیت شان ، در زمینه مدلینگ هم با متخصصان این حوزه همکاری می کنند. در واقع یک موقعیت شغلی و درآمدزایی برای فرد فراهم می شود.