امروزه مردان یکی از گروه هایی هستند که آمار استقبال آنها از عمل بینی، رو به رشد می باشد و در نتیجه عمل بینی مردانه در رده بندی عمل های زیبایی، جزو موارد واقع در راس این فهرست است. هر ساله میلیون ها مرد، تحت این عمل قرار گرفته و گروه بسیار بزرگی از آنها، عمل بینی مردانه را برمی گزینند. تاثیرات منفی ناشی از بالا رفتن سن و تمایل شخصی به داشتن چهره ای بهتر، از عوامل انگیزشی برای اخذ تصمیم برای قرار گرفتن تحت این روند زیبایی می باشد.

دکتر ضیغمی، عمل بینی مردانه را برای آندسته از آقایانی که از شکل، اندازه، یا ظاهر کلی بینی خود ناراضی هستند، انجام می دهد. وی همچنین مشکلات ساختاری که در تنفس صحیح اختلال ایجاد می کند را درمان می نماید. بر خلاف زنان که اغلب در روند رینوپلاستی، به دنبال داشتن بینی کوچک تر و ظریف تر می باشند، مردان خواهان داشتن بینی قوی تر با پروفایلی مردانه تر می باشند. به همین دلیل دکتر ضیغمی تکنیک های ویژه ای را برای برآورده نمودن این خواسته بر روی بینی داوطلبین آقا اجرا می نماید و در نهایت نتایجی طبیعی توام با ظرافت را خلق می کند.

عمل بینی مردانه

چه کسانی داوطلب ایده آل برای عمل بینی مردانه هستند؟

  • افراد حداقل 16 سال که مراحل رشد نهایی بینی را پشت سر گذاشته اند.
  • افراد سالم از نظر فیزیکی و روحی
  • افراد دارای انتظارات منطقی که به دنبال بهبود بینی خود بوده و توقعات غیر منطقی از روند رینوپلاستی ندارند.
  • افرادی که خواهان تغییرات و اصلاحاتی در پل، نوک یا سوراخ های بینی خود هستند.
  • افرادی که خواهان تغییرات ساختاری برای بهبود تنفس از راه بینی و داشتن خوابی راحت هستند.
  • افرادی که از بدشکل بودن بینی، آسیب وارده به این اندام و شکستگی در آن، رنج می برند.
  • افرادی که خواهان بالا بردن اعتماد به نفس خود و تجربه حس بهتر در زمان حضور در مجامع عمومی می باشند.

چرا دکتر ضیغمی را بر می گزینید؟

از نظر دکتر ضیغمی، یک روند موفقیت آمیز به معنی خلق یک بینی عام یا یک بینی که عموماً بعنوان یک بینی مردانه شناخته شود، نمی باشد. وی به دنبال دستیابی به تعادل و هارمونی در میان ویژگی های صورت و خلق یک پروفایل یا نمای تمام رخ و نیمرخ خوشایند از نگاه زیباشناختی می باشد که بتواند ویژگی های منحصر به فرد مردانه را نیز به تصویر بکشد. برای تحقق این هدف، دکتر ضیغمی در کنار عمل بینی در آقایان ، به بیماران خود در صورت نیاز، پروتز چانه و دیگر روندهای مضاعف را که بتواند در دستیابی به یک نتیجه جامع کمک کند، توصیه می نماید.

او در گفتگوهای خود با بیماران، شفافیت و صداقت را سرلوحه قرار داده و محیط گفتگویی را با بیمار خود فراهم می آورد که بیمار بتواند بدون دغدغه و با آرامش، تمام سوالات مرتبط با روند را مطرح کرده و پاسخ کاملاً قابل درک و واضحی را دریافت کند. دکتر ضیغمی، آموزش های لازم را با دقت و جزء به جزء در اختیار بیمار خود قرار می دهد. او از دانش و تجربه جامع مرتبط با تخصص خود در جامعه پزشکی برخوردار بوده و در نتیجه می تواند بهترین طرح درمان را برای بیمار خود ترسیم نماید.

اولین قدم در عمل بینی مردانه

اولین قدم در عمل بینی در مردان ، شرکت در یک جلسه مشاوره با جراح بینی می باشد. پزشک در یک محیط کاملاً خصوصی و آرام، بینی شما را آزمایش کرده و سابقه پزشکی و جراحی های قبلی شما را بررسی می نماید. او در خصوص مشکلات سلامت شما، کسب اطلاعات نموده و یک نقشه مسیر را برای رسیدن به اهداف زیبایی، تدوین می نماید. گالری عکس های بینی بیماران قبلی در طول این جلسه در اختیار شما قرار داده می شود تا بتوانید سبک سلیقه و نگاه هنری جراح را ارزیابی کنید. بعلاوه، خلق مدل سه بعدی پیشرفته می تواند ایده ای منسجم را از آنچه از نتیجه جراحی انتظار دارید، در اختیارتان قرار دهد. بیشتر بیماران بعد از جلسه مشاوره با دکتر ضیغمی، احساس می کنند ، در پی دریافت پاسخ های شفاف برای کلیه سوالات خود، و اطلاع رسانی جامع، برای برداشتن قدم بعدی کاملاً آماده می باشند.

تکنیک های عمل بینی در آقایان

در روند عمل بینی مردانه، تکنیک های عمل بینی باز یا بسته ، متناسب با دامنه گستردگی مشکلات بینی، انتخاب می شود.

در رویکرد بسته، درد بعد از عمل، در حداقل سطح قرار داشته و به دلیل قرار داشتن کلیه برش ها در داخل سوراخ های بینی، هیچ جای زخمی بر جای نمی ماند. عمل بینی بسته می تواند مشکلات موجود در بینی برخی بیماران را درمان نماید.

در صورت گسترده بودن دامنه مشکلات موجود در بینی، پزشک، رویکرد باز را مورد استفاده قرار می دهد. در این روند، پوست بینی، با ایجاد یک برش ظریف در ستونچه بین دو سوراخ بینی، کنار شده می شود و جراح به اسکلت ساختار داخلی بینی، یعنی غضروف و استخوان ها، دسترسی کامل دارد. پس از انجام تمام اصلاحات لازم، از قبیل رفع انسداد، صاف کردن پل بینی، تقویت ساختار غضروفی بینی، تغییر شکل و اندازه بینی و غیره، پزشک، پوست کنار شده شده را مجدداً در موقعیت اولیه قرار داده و با بخیه هایی ظریف، برش ایجاد شده در بین دو سوراخ بینی را می بندد. یک جراح ماهر، این برش را با چنان ظرافتی می بندد که بعد از سپری شدن دوره بهبود، هیچ اثری از جای زخم در آن باقی نخواهد ماند.

عمل بینی مردانه                  عمل بینی مردانه

فرایند ریکاوری عمل بینی مردانه

با توجه به اینکه ویژگی های بدن هر فرد، یونیک می باشد، دوره بهبود نیز از لحاظ سرعت و کیفیت سپری شدن، بر اساس فاکتورهایی از قبیل سن، کیفیت اجرای دستورالعمل های بعد از عمل و غیره، متغیر است. بیشتر بیماران یک دوره دو هفته ای را از محل کار خود مرخصی می گیرند. اگر بینی به اصلاحات جراحی زیادی نیاز داشته باشد، دوره ریکاوری نیز طولانی تر خواهد بود. بعد از عمل بینی در مردان ، بینی برای حدوداً سه هفته متورم است و در زیر چشم ها، کبودی را تجربه خواهید کرد.

پزشک در یک همکاری تنگاتنگ با بیمار خود و با در اختیار گذاشتن دستورالعمل های مربوط به مراقبت های بعد از عمل، به او در به حداقل رسیدن زمان ریکاوری کمک می کند.

چگونه مناسب ترین شکل را برای عمل بینی در مردان انتخاب کنیم؟

هر فرد دارای ویژگی های منحصر بفرد در صورت خود می باشد و برای ارتقا سایر ویژگی های صورت، یک ارزیابی دقیق برای تعیین شکلی که بتواند مثبت ترین بهبود را خلق کند، مورد نیاز می باشد. روند عمل بینی مردانه شما، یک عمل سفارشی است که منحصراً برای شما طراحی شده است. حتی جزئی ترین تغییرات می تواند تفاوت قابل ملاحظه ای را در چهره شما ایجاد کند، بهمین دلیل است که طرح درمان، با در نظر گرفتن ریزترین جزئیات، ترسیم می شود.

چگونه برای عمل بینی مردانه آماده شویم؟

هر بیمار در مرحله آماده شدن برای عمل ، مسئولیتی را به عهده دارد. این مسئولیت شامل قطع مصرف برخی داروها و مکمل های رقیق کننده خون می باشد.

اگر سیگاری هستید، باید استعمال سیگار را چندین هفته قبل از روند جراحی، ترک کنید. همچنین باید محیطی را در منزل آماده کنید که بتوانید دوره ریکاوری را با آرامش در آن سپری کنید. در این مکان، کتاب، پتو، بالش، تلوزیون و چند فیلم مورد علاقه تان را قرار دهید تا دوره ریکاوری برای شما کسل کننده نباشد.

از یکی از دوستان یا نزدیکان خود بخواهید تا بعد از تکمیل روند، شما را به منزل بازگردانده و در چند روز اول بعد از روند، در کنار شما باشد.

عمل بینی مردانه

تکمیل روند عمل بینی مردانه چقدر طول می کشد؟

زمان مورد نیاز برای انجام عمل بینی بر حسب میزان پیچیدگی آن متغیر است، ولی معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می کشد. بعد از عمل، زمان کوتاهی را قبل از بازگشت به منزل، در اتاق ریکاوری سپری می کنید. عمل بینی مردانه، یک روند سرپایی بوده و نیازی به ماندن در محل درمان ندارد.

مزایای عمل بینی مردانه چیست؟

مزایای رینوپلاستی بینی مردانه حرفه ای، چیزی فراتر از بهبود یافتن چهره شما می باشد. هرچند این موضوع مهم ترین آیتم محسوب می شود، ولی شما می توانید از بالا رفتن اعتماد به نفس نیز بهره مند شوید. بیماران، رضایتمندی خود از زندگی بعد از عمل، و بهبود کیفیت تعاملات اجتماعی خود را گزارش داده و از چهره جذاب تر، متعادل تر و دریافت واکنش های مثبت تر در تعاملات خود، لذت می برند.